Известие

Collapse
No announcement yet.

Признак на блокирал двигател?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    След два месеца умуване...
    Колата мислех да я продавам, но...
    сега ще й търся кой да ми я закара до България /София/.
    Който има идеи, ще съм благодарен да се обади.
    Ще прегледам личните съобщения на всички, които ми писаха и ще им отговоря или ще им се обадя по мобилните телефони.
    Все още се търси двигател, боксер 1.6
    С изискването да е монтиран на колата, че да може да се чуе.
    sigpic
    Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
    Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
    Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

    Comment


    • #77
      Не зная вие кво мислите, ама колата тая нощ пътува при Нено от гараж Вентура.
      Той ще гледа и ще мисли.
      Коментар?
      sigpic
      Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
      Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
      Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

      Comment


      • #78
        Избрал си добър сервиз. Ще ти нагласят колата, не се притеснявай!
        Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
        Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
        BMW 328i

        Comment


        • #79
          Любопитен съм какво ще излезе...
          Щото не става да изхвърля колата на боклука без дори да зная какво й е станало...
          Дет са вика, може едни лагери да са...
          Ма това е Словакия, страната на чудесата, мога да ви разказвам до зори за манталитета на тези странни хора.
          sigpic
          Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
          Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
          Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

          Comment


          • #80
            Не зная дали ви е интересно да следите историята с блокиралия двигател... но ето какво е станало...
            двигателят е пречукал - затова отидох до Варна и взех двигател със скорости /блокирала ми е скоростната като съм се опитал да я запала по баира надолу/ от кола нов внос, която беше с неуредени документи.
            Сега има някои дреболии по колата, заради факта, че е стояла 5 месеца - примерно - бях я оставил на ръчна спирачка и сега жилото се е отпуснало, та трябва да се натегне, за да спират задните спирачки. Глупава работа, но не бях очаквал, като дърпах жилото, че колата ще остане на това място 5 месеца.
            И ми трябваше нов акумулар.
            Е та такива ми ти работи.

            Отново съм в движение.
            sigpic
            Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
            Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
            Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

            Comment


            • #81
              колега значи ти е блокирала скоростната кутия не двигателя така ли?и това ако не е извращение на съдбата не знам какво е.на твое място не знам какво бих направил стария двигател,чесно
              alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
              alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

              Comment


              • #82
                Аз пък както го разбирам, е блокирала И ск. кутия
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #83
                  Да, беше блокирала И скоростната кутия -

                  Блокирал е двигателят и понеже бях по баир надолу - вкарах на 4 предавка и отпуснах съединителя - което, обясниха техниците, е довело до блокиране на скоростната кутия.

                  Днес сменям дискове и накладки, парното ми бутат, че нещо му беше умряло топлото /някакъв превключвател/ и гарнитури на гърнетата някакви... главата ме боли, но днес даже Технически Преглед се каня да мина...

                  Един съвет - освен ако не си обичате много алфата -

                  ТОВА НЕ ГО ПРАВЕТЕ У ДОМА!!!
                  sigpic
                  Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
                  Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
                  Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

                  Comment


                  • #84
                    Ха!
                    Като изключим гамените миналата година, дето ми отвориха колата и й дръпнаха една черна ивица със спрей, година и половина колата не ми е вдигала кръвното...
                    Обаче.
                    Нещо губеше масло лятото - и преди да сте попитали дали го гори или го изхвърля - ще кажа - капеше. И ми смениха семеринги на разпределителния вал /левия гледано от мястото на шофьора/.
                    Обаче.
                    Продължи да тече /не мога да кажа дали е от същото място/ - но течеше от същата страна.
                    Вдигам капака - гледам - тече вдясно от тубуса за наливане на масло, но не се вижда от горе, поне аз не виждам. Гледам отстрани от нивото на колелото - виждам, че капе върху гредата, но не виждам откъде - трябва да се вдигне на крик.
                    Въпросите ми са два:
                    Ремонтът скъп ли би могъл да бъде? /колата си върви нормално, не чувствам загуба на мощност, нито нещо друго/. Може ли да е нещо просто?
                    И се чудя ако е скъп /понеже съм във Франция, а тук сервизите не познават парите, със сигурност няма да отида в сервиз Алфа, щото тарифата е 95 евро/час труд/ дали да не я докарам до България - на ход? /аз така се прибрах, но капеше като че ли по-малко - наложи ми се да доливам по 1 литър на 1000 км/.
                    Защо стана така? Ми щото ходих на сервиз лятото, видяха теча, казаха, че са открили повредата и ме ремонтираха. И след два дни вече пътувах. Е, за 2 дни не видях да капе масло, а си признавам, че не съм се гъзурчил, за да гледам. Разбрах, че капе като спрях във Виена. Погледнах щеката - на минимума!
                    А и си признавам, че лятото направих 15 хил км, което вероятно е доста за тази стара кола.
                    sigpic
                    Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
                    Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
                    Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

                    Comment


                    • #85
                      Аз мисля, че самия мотор ти изгаря маслото. Дори и да има теч, той ще е малък. Ако тече много масло, цялата кола отдолу трябва да е омаслена и да капе.
                      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                      sigpic

                      Comment


                      • #86
                        Лошото е, стелт, че не е малък теча.
                        Като спра някъде и после като дръпна колата има капки масло, мини-локвичка, да го кажем.
                        А отдолу колата изглежда все едно съм я мазал с масло.
                        Днес като й вдигнах капака и я запалих - гледам - ми капе - появиха се няколко капки за половин час работа... в това време вали дъжд и около колата се разнесоха цветовете на дъгата с център мястото, в което капе.
                        Капе си. Тече. Не го гори.
                        sigpic
                        Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
                        Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
                        Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

                        Comment


                        • #87
                          в задната страна на всяка глава има по една триъгълна планка и под нея един О-пръстен. виж там ли тече. ако е от там, задната част на картера е омаслена, гредата под двигателя и носачите също. при тампоните на носачите даже се събира масло.
                          точка

                          Comment


                          • #88
                            Тоя съм го ял!
                            Обикновено семерингата излиза от мястото си и започва дас капе масло.
                            При мен леглата толкова се бяха охлабили, че се наложи да си направя шайби, които да не позволяват на семерингата да изкача.
                            Махни капака на главата, която тече и виж да не би семерингата да е изкочила.
                            Точно отзад е капачката, за която ти говори Колев.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #89
                              Я да ползвам темата и да попитам знаете ли размерите на О пръстена зад тези триъгълни капачки и трябва ли да точа маслото за да ги сменя,че и на мен ми просълзява оттам по мъничко?
                              Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от kompir Покажи съобщение
                                Я да ползвам темата и да попитам знаете ли размерите на О пръстена зад тези триъгълни капачки и трябва ли да точа маслото за да ги сменя,че и на мен ми просълзява оттам по мъничко?

                                колега, може и без даго точиш маслото, ще протече съвсем малко, а размера мериш с шублера и бягаш къдет продават о-пръстени! успех
                                Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

                                Comment

                                Working...
                                X